Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T13:12:37+03:00
1)23+5x=2x+74

5x-2x=74-23
3x=51
x=17

2)32+6x= 11x-113

6x-11x= -113-32

-5x= -145
5x=145
x=29

3)8+13x= 2x+41

13x-2x=41-8

11x=33
x=3
2 4 2
2014-07-24T13:13:54+03:00
B)32+6·x=11·x-113a)23+5·x=2·x+74
5x-2x=74-23
3x=51
x=51:3
x=17


b)32+6·x=11·x-113
 32+113=11x-6x
 145=5x
x=145:5
x=29

c)8+13·x=2·x+41
 13x-2x=41-8
 11x=33
x=33:11
x=3
2 3 2