1. Precizeaza cuvantul de baza de la care s-a format cuvantul furnicar.
2. Numeste mijlocul de imbogatire a vocabularului prin care s-a format acest cvant.

2
1. s-a format de la cuvantul de baza : furnica
2. cuvantul furnicar s-a format prin derivare cu sufix

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-24T12:55:22+03:00
1) cuvantul de baza: furnica.......2) derivare cu sufix
7 3 7
2014-07-24T12:56:15+03:00