A)Un punct situat pe bisectoarea unui unghi are proprietatea.........................................................
b)Intr-un triunghi,bisectoarele unghiurilor sunt ...........................intr-un punct notat.......,numit....................si situat la..........................

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T12:36:19+03:00
A)un punct situat pe bisectoarea unui unghi are proprietatea ca este egal departat de laturile unghiului.

b)intr-un triunghi, bisectoarele unghiurilor sunt concurente  intr-un punct  notat I, numit centrul cercului inscris in triunghi si situat la o distanta egala de laturile triunghiului
11 4 11
miky dar bisectoarele unghiurilor nu sunt concurente?
ba da, trebuia sa scriu in definitie asta, dar ele sunt si congruente
2014-07-24T13:52:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)Oricepunct de pe bisectoare se află la egală distanță de laturile unghiului;
b)
b)Intr-un triunghi,bisectoarele unghiurilor sunt ..........intersectate/concurente.................intr-un punct notat....i...,numit...cercul circumscris triunghiului.................si situat la........2 treimi de varf si o treime de baza..................
2 4 2