Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T11:39:56+03:00
Un baiat si doua fete se plimbau prin parc  -numeral cardinal

un caiet s-a pierdut in timpul instruirii elevilor -articol nehotarat

un baiat scrie,iar altul invata pentru test -adjectiv pronominal nehotarat
66 4 66
2014-07-24T11:58:06+03:00
Un baiat s-a jucat pe o campie .   -articol nehotarat
Am cumparat un reon si doua pixuri.   -numeral cardinal
Un elev invata ,iar o fata scrie. -adjectiv pronominal nehotarat
 
25 3 25