Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-24T10:22:31+03:00
In prima secventa, cratima, semn ortografic s-a folosit pentru a indica elidarea sunetului 'i', pentru a evita hiatul si pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a 2 parti de vorbire diferite: pronumele reflexiv 'mi' si pronumele personal 'il'

in a doua secventa, cratima, semn ortografic s-a folosit pentru a indica elidarea sunetului 'i', pentru a evita hiatul si pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a 2 parti de vorbire diferite:adverbul de mod 'mai bine' si prepozitia simpla 'in'
7 3 7
2014-07-24T10:49:13+03:00
In aceasta secventa cratima marcheaza pronuntarea a doua pronume  diferite in aceasi silaba.Si de asemenea marcheaza elidarea vocalei "i"
4 3 4