In enuntul : unui prieten al nostru i s-a oferit un premiu ,al nostru este :
a) pronume posesiv ,acuzativ , atribut adj
b ) adjectiv pronominal posesiv ,Genitiv
c ) adjectiv pronominal posesiv ,dativ , atribut adjectival

2

Răspunsuri

2014-07-23T20:00:55+03:00
c ) adjectiv pronominal posesiv ,dativ , atribut adjectival 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T20:01:18+03:00
B)b ) adjectiv pronominal  posesiv  ,Genitiv 
2 5 2