Buna va rog sa ma ajutati cu urmatoarele intrebari
Intr-un sfert de zi sunt
A.8 ore B.6 ore C.12 ore D.10 ore
In 4 ore si 15 minute cate secunde sunt stiind ca o ora are 86.400 de secunde?
Un calator a plecat din onesti la ora 8 si 37 minute si a ajuns la bucuresti la ora 13 si 2 minute.calculati cat a durat calatoria.
Un meci de fotbal incepe la ora 10 si 45 min.Se joaca doua reprize a cate 45 de minute cu o pauza de 15 minute.Calculati la care ora se termina meciul?
Bunicul lui alexandru are un ceas care o ia inainte cu 15 secunde pe ora.Bunicul fixeaza ceasul luni la ora 10 dimineata.Calculati la ce ora va indica ceasul marti la ora 15 dupa-amiaza.
Cine ma va ajuta voi da multumesc timp de o saptamana+cel mai bun raspuns!mersii







2

Răspunsuri

2014-07-23T18:41:08+03:00
6 ore
346500 secunde
12:15 se termina meciul
10:45+ 45=11:30 +pauza de 15 =11:45 + 45 =12:30 :))
cpw cum se oune cel mai bun raspuns ca al tau este
maine o sa te intrebe si o sa-ti apara aceasta optiune
oare cum o fi ahuns la 346500 ??? calcul greu...
dar suntem in vacanta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T18:45:51+03:00
Intr-un sfert de zi sunt 24:4= 6 ore

4 ore si 15 minute= 86400*4+86400:4=345600+21600=367200
 stiind ca o ora are 86.400 de secunde?

Un calator a plecat din onesti la ora 8 si 37 minute si a ajuns la bucuresti la ora 13 si 2 minute; calatoria a durat:
13 ore si 2 min-8 ore si 37= 4 ore si 25 min

Un meci de fotbal incepe la ora 10 si 45 min.Se joaca doua reprize a cate 45 de minute cu o pauza de 15 minute. Meciul
se termina la ora 12 si 30 min
10.45+45+45+15 =12 30

Bunicul lui Alexandru are un ceas care o ia inainte cu 15 secunde pe ora.Bunicul fixeaza ceasul luni la ora 10 dimineata.dupa-amiaza.
perioada care a trecut: 29 ore
ceasul a luat-o inainte tot acest timp: 29*15 =435 sec =7 min si 15 sec

C
easul va indica marti la ora 15 : ora15, 7 minute si 15 secunde



cum se pune cel mai bun
maine o sa te intrebe si o sa-ti apara aceasta optiune
bafta!
mersi mult!cum se pune cel mai bun?ca trebuie sa te pun