Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T17:26:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Descompui 864=2^5*3^3
x²=(2²)² *3²=12²⇒x=12
y+3=6
y=6-3
y=3

22 4 22
2014-07-23T22:29:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
864=2^5\cdot3^3\Rightarrow x^2\in\{1;4;9;16;36;144\}

x^2=1\Rightarrow x=1\Rightarrow y=861;

x^2=4\Rightarrow x=2\Rightarrow y=213;

x^2=9\Rightarrow x=3\Rightarrow y=93;

x^2=16\Rightarrow x=4\Rightarrow y=51;

x^2=36\Rightarrow x=6\Rightarrow y=21;

x^2=144\Rightarrow x=12\Rightarrow y=3.
17 4 17