Un om avand greuatea G0= 700N, asezat pe o platforma, ridica un corp de greutate G=300 N, suspendat de un cablu trecut peste un scripete. Sa se determine foarta F cu care apasa oml pe platforma. Am incercat, nu vad rezolvarea deloc, este drept ca sunt si obosita, daca poate cineva sa imi ofere putin ajutor.

2

Răspunsuri

2014-07-23T17:28:28+03:00
Forta de apasare pe platforma este Normala la suprafata (N)
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T17:40:38+03:00