Cate numere unt de la 33 la 99? Cate numere unt de la 100 la 999? Cate numere sunt de la 1000 la 3333. Pe baza rezultatelor găsite cate cifre sunt necesare pentru scrierea nr. De la 33 la 3333. Va multumesc mult pentru ajutor.

2

Răspunsuri

2014-07-23T17:07:02+03:00
De la 33-99 sunt 66 de numere cu 132 de cifre

de la 100 -999 sunt 899 de numere cu 2697 de cifre

de la 1000-3333 sunt 2333 de numere cu 9332 de cifre

de la 33-3333 sunt 60+899+2333= 3292 de numere cu 12161 cifre
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T17:08:45+03:00
99 - 33 = 66 NR.
999 - 100 = 899 NR.
3333 - 1000 = 2333 NR.
66 * 2 = 132 CIFRE
899 * 3 = 2697 CIFRE
2333 * 4 = 9332 CIFRE
132 + 2697 + 9332 = 12161 CIFRE
7 3 7