Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T16:48:16+03:00
A triunghiului ABD = a patrat radical din 3 /4= 2 patrat radical din 3/4 = 4radical din 3/4 = radical din3 A romb = 2A ABD = 2 ori radical in3= 2 radica din 3
3 4 3
2014-07-23T16:48:34+03:00
Notezi rombul ABCD, mA=60 AB=AD⇒ΔABD- isoscel un un unghi de 60 grade⇒ΔABD echilateral⇒diagonala BD=2
NOTEZI intersectia diagonalelor AC si BD cu O
ΔAOB, mO=90, OB=1, AB=2⇒Th Pitagora AO² =AB²-OB²⇔AO²=4-1⇔AO²=3⇒AO=√3
AC=2√3
A=AC*BD/2
A=2√3*2/2=2√3
4 3 4