Răspunsuri

2014-07-23T16:07:27+03:00
Ritmul  din poezia ''Ciresul '' de Nicolae labis este cel IAMBIC !!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T16:08:47+03:00
Eu zic ca e trohaic :D
am cautat date pe net si zicea ca e trohaic
exact la poezia asta zicea ca e trohaic? ca si eu am cautat da la poezia asta nu zicea nimic de niciun ritm
pai am gasit pe un site cu date despre mai multe poezii si era si asta
si da exact asta ca mai era una ciresul de ion pillat
rima la aceeasi poezie care e??