Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T16:06:44+03:00
Albastru: albastriu , albastrie , albastra , albastri , albastre , a albastri , albastrit , albastrita
a fosni: fosnait , fosnaita , fosnitor , fosnitoare , fosnitori etc
pamant: pamantiu , pamantie , pamantii etc

2014-07-23T16:08:16+03:00
Albastru:albastra,albastriu etc
a fosni:fosnet,fosnitor,fosnitoare,fosnit,fosnita etc
pamant: pamantean,pamanteana,pamantos etc