Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T16:06:21+03:00
De la 1-10  apare o singura data cifra 2 ...  1

de la 11-20 apare de 2 ori cifra 2  (12->1; 20->1) ... 2

de la 21 - 30 apare de 10 ori cifra 2 (se include si 22 cu 2 cifre de 2 si                                                                                                                                                      21,22,23..28,29 ) ...10

de la 31-40 apare o singura data cifra 2 ... 1

de la 41-100 apare de 6 ori cifra 2 (42,52,62,72,82,92) ... 6

de la 101-110 apare o singura data cifra 2 ... 1

de la 111-120 apare de 2 ori cifra 2 (112;120) ... 2

de la 121-130 apare de 10 ori cifra 2 (121,122,123...129) ... 10

de la 130-134 apare o singura data cifra 2 ... 1

1+2+10+1+6+1+2+10+1=34 ori apare cifra 2 la numerotarea a celor 134 pagini ale cartii

asta da rezolvare :))
da ;) :))
e foarte buna ;)
mersi ;)
2014-07-23T16:30:38+03:00
2, 12, 20, 21,22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 32, 42, 52, 62, 72, 82, 92, 102, 112, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 132 = SUNT 34 DE CIFRA 2