Se da propozitia: "Anul trecut,cativa indivizi au ajuns in sala masinilor unde ar fi putut ramane blocati." Se cere sa identificam verbele(daca exista) de la modul: -indicativ
-conjunctiv
-conditional optativ.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T15:51:38+03:00
Indicativ:au ajuns
Conditional optativ:ar fi putut ramane
Conjunctiv:-nu exista-
2014-07-23T15:57:26+03:00
-au ajuns-indicativ
-ar fi putut-conditional optativ