Va rog ma ajutati si pe mine as dori sa stiu cum se rezolva problema O societate agricola are un teren cu suprafata de 10 intregi si 6/25 ha pe care cultiva cereale.Pe un sfert se cultiva orz, pe o treime din restul terenului se cultiva porumb si pe restul terenului se cultiva grau. a) Calculati aria suprafetei cultivate cu orz. b) Calculati aria suprafetei cultivate cu porumb. c) Cat la suta din suprafata cultivata cu grau reprezinta suprafata cultivata cu porumb

2

Răspunsuri

2014-07-23T14:52:21+03:00
A=(10*25+6)/25=256/25
orz= 1/4*256/25=64/25
porumb= 256/25-64/25=192/25
1/3*192/25=64/25
grau= 256/25-128/25=128/25
x%*128=64
x%=64/128
x%=0.5
suprafata cultivata cu grau este 50% din cea cultivata cu porumb
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T14:56:33+03:00
10 intregi  6/25= 256/25- suprafata de teren

1/4  din 256/25= 1/4 * 256/25=  64/25-se cultiva orz

256/25-64/25=  192/25-restul

1/3 din 192/25= 1/3 * 192/25= 64/25 -se cultiva porumb

192/25-64/25=  128/25 -se cultiva grau

c)p% din 128/25= 64/25

p/100 *128/25=64/25

p/100=64/25 * 25/128

p/100= 1/2

p=100/2=50%
2 5 2