1. puneti vb ''a fugi'' si ''a veni'' la modul indicativ,timpul pf simplu pers I si III-a singular.

2. Scrieti modul si timpul vb subliniate:
ieri,cand altii invatau,voi desenati un peisaj de iarna.
desenati mai repede !
nu stiu ce desenati acum.
copacii desenati sunt interesanti.

3.inlocuiti vb aflate la modul conditional optativ,timpul prezent,cu verbe la acelasi mod,timpul perfectsi realizati modificarile necesare.
te-as ajuta,daca as avea timp.
ar merge la munte,dar nu are incaltaminte potrivita.

merci.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T14:00:10+03:00
1. eu fugii-ea fugisera
    eu venii-ea venisera

2. A) indicativ,imperfect
B) imperativ,afirmativ
C) indicativ,prezent

3. te-as fi ajutat,daca as fi avut timp
ar fi mers la munte daca ar fi avut incaltaminte potrivita.
2 5 2
2014-07-23T14:24:57+03:00
1) a fugi -> eu fugii; el fugise
a veni ->eu venii; el venise 

2.desenati-modul indicativ,timp imperfect
desenati-mod iperativ,timp prezent
desenati-mod indicativ,timp prezent
desenati-mod participiu,timp prezent

3)te-as fi ajutat,daca as fi avut timp
as fi mers la munte, daca ar fi avut incaltamintea potrivita