Imagineaza-ti ca esti o camila in desert si ai asistat la intamplarea nefericita a avionului. Povesteste din perspectiva camilei !
Intro zi dogoritoare , in timp ce paseam agale pe nisipul fierbinte , am auzit ..

2

Răspunsuri

2014-07-23T14:15:02+03:00
Ceva nemai auzit. m-am intrebat oare ce sa intamplat tot ma gandeam asa si nu imi dadeam seama.dar cand am vazut era un avion prabusin chiar langa o piramida m-am dus sa vad dar toti oameni murise.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T14:17:46+03:00
Am auzit un zgomot foarte puternic. Copilul a mers cu camila unde sa azit zgomotul si acolo a vazut un a viot prabsit care era intrat jumatate in pamant. Camila se gandea daca acolo erau oameni, daca oameni acea sau ranit, daca sunt oameni morti si nimeni nui salveaza ca aici nu prea traieste nimeni. Atunci camila indruma copilul sa se nduca sa deschida o usa si sa vada cine este inauntru. Acolo camila si copilul au vazut multi oameni raniti.
1 5 1