Răspunsuri

2014-07-23T12:58:52+03:00
Diftong = sa aiba 2 vocale alaturate  ex : patria
Triftong sa aiba 3 voacle alaturate 
Hiat cand desparti cuvantul vocalele sa fie in grupe diferite
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T13:04:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Diftongi , triftongi , hiat sunt nişte grupuri de sunete. 

diftongul constă în găsirea unei vocale şi a unei semivocale una lângă alta , în aceeaşi silabă , ca de exemplu : moar-te(diftong oa) , via-ţă (diftong ia) etc . 

triftongul constă în găsirea a două vocale şi o semivocală unele lângă altele , în aceeaşi silabă , ex : ti-groai-că (triftong oai) . 

hiatul identificat atunci când , la despărţirea în silabe , se întâlnesc două vocale : una la sfârşitul primeia cealaltă la începutul imediat următoareia , ex : a-er ( hiat a-e , a şi e sunt vocalele) , ne-a-tins (hiat e-a) , etc . 
4 5 4