Răspunsuri

2014-02-09T18:55:45+02:00
Sa citesti cu atentie lectie :)
Mai intai sa citesti foarte bine lectia. Uite un exemplu :
Baltagul
- Planul simplu de idei
1. Torcând pe prispa casei, Vitoria Lipan îşi aminteşte o poveste pe care soţulei, Nechifor, o spunea adesea la nunţi şi petreceri.2. Povestea este de fapt o legendă explicând inima uşoară şi cugetul curat cucare Dumnezeu i-a înzestrat pe munteni. ,3. Femeia este neliniştită din cauza absenţei prelungite a soţului ei, plecat săcumpere oi la Dorna.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T18:58:38+02:00
Sa citesti cu mare atentie textul, sa intelegi mesajul acestuia si apoi sa imparti textul in fragmente.
1 5 1