Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T12:45:42+03:00
A)7*12+7*31+7*57
7 (12+31+57)=
7*100=
700

B)142*13+21*13-163
13(142+21)-163=
13*163-163=
163(13-1)=
163*12=
=1956
3 5 3
2014-07-23T12:46:27+03:00
A)7(12+31+57)=7*100=700
B)13(142+21)-163=13*163-163=163(13-1)=163*12=1956
asta faceam :-p
vezi ca trebuie sa mai scoti o data 163 factor comun
asta e scopul exercitiului, ca inveti sa vezi din prima chestiile astea.
better ? :))
yep :)