Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T18:52:06+02:00
[ ( 2 + 2012 ) * 1006 ] : 2 
2014 * 1006 
1007*1006 = 1013142
M 7 = 0 , 7 , 14 , 21 , 28 , 35 , 42 , 49 , 56 , 63 , 70
Daca ar fi fost suma lui Gauss cu toate numerele naturale consecutive, am fi impartit ultimul termen al adunarii cu 7, catul reprezentand numarul de multipllii ai lui 7. Cum aceasta suma este una de numere exclusiv pare, avem de impartit ultimul termen al adunarii cu 7*2. Prin urmare, 2012/14=143,71. Asadar, sunt 143 de multiplii ai lui 7. De exemplu, 2+4+...+30 are 2 multiplii (30/7=2,14~2), adica 14 si 28.
scuze , nu am inteles bine ce ai vrut sa zici , :(
Pai, in rezolvarea ta, se afla si 7 sau 21, care nu fac parte din adunare. Noua ne cere numarul multiplilor din acea adunare.
2014-02-09T19:59:56+02:00
Termenii sunt 2*1, 2*2, 2*3......2*1006
Nr de termeni multiplii de 7 sunt multiplii lui 7 de la 1.......1006
Daca impartim pe 1006 la 7 obtinem catul 343 rest 5
Multiplii lui 7 sunt 7*1...........7*343
Avem 343 de multiplii de 7