Răspunsuri

2014-07-23T11:06:50+03:00
X-pretul initial

% din x= 6/100 *x= 3/50 *x= 3x/50 -prima reducere

x-3x/50 =(50x-3x)/50=  47x/50 -noul pret

5% din 47x/50= 5/100 *47x/50=  1/20 * 47x/50= 47x/1000 -a doua reducere

47x/50-47x/1000= (940x-47x)/1000=  893x/1000-noul nou pret

893x/1000=178,6

x=1000*178,6/893

x=178600/893

x=200
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T11:09:04+03:00
X-6%x=y
y-5%y=178.6
y-0.05y=178.6/*100
100y-5y=17860
95y=17860
y=17680/95
y=188 /100
y=188
x-6%x=188/*100
100x-6x=18800
94x=18800
x=18800/94
x=200

5 5 5