Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-23T10:19:09+03:00
4x/3y=5/18
15y=72x
y=72x/15

raportul y/x va fi
72x/15 / x/1=
72x/15*1/x =   x cu x se simplifica si ramane
72/15=   simplificam prin 3
=24/5
6 5 6
2014-07-23T10:23:41+03:00
4x/3y=5/18
4x=5 =>x=4/5
3y=18 =>y=6
y/x=6/4/5
6*5/4=30/4=15/2
Deoarece daca avem de 2 ori supra
inmultim numarul de sus cu rasturnata fractiei
am incerc si acea varaianta
dar incearca sa rezolvi cu ce ai aflat acolo :)
Si eu am facut varianta aia ;)
nu e corect cum ai facut
imi pare rau :|