Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T23:37:52+03:00
Este 4x :12   deoarece fiecare termen din paranteza se inmulteste cu termenul din afara parantezei
nu se aplica acelasi lucru pentru ca nu este fractie este impartire
daca iei x=3 ar veni 4(3:3)=4*1=4; si daca faci la fel in 4x:12=4*3/12=12/12=1
in schimb daca inlocuiesti in 4x:3 iti da bine 4*3/3=4
deci corect e 4x:3 , si sa-ti mai spun ceva fractie=impartire daca n-ai stiut
ms
2014-07-22T23:40:36+03:00
4(x:3)=4x:12 
deoarece sa imulteste cu 4 tot ce este in paranteza 
mu8ltumesc mult :):):):):):):):) :-):-):-):-):-) :-P