Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T18:49:02+03:00
A+b=84.2
a-b=56.3
2a=84.2+56.3=140.5
a=140.5:2=70.25
b=84.2-70.25=19.95

a-b=125.4
10b-13.2=a
=> 10b-13.2-b=125.4
9b=125.4+13.2=138.6
b=15.4
a=154-13.2=140.8

la a) a e 13,95
ai dreptate Romana, nu stiu de ce am scris 19...
2014-07-22T18:58:42+03:00
A-b=56.3⇒a=56.3+b
a+b=84.2
inlocuim pe a cu 56.3+b
56.3+b+b=84.2
2b=84.2-56.3
2b=27.9
b=27.9/2
b=13.95
a=56.3+13.95
a=70.25

la b) ai ceva gresit in enunt, verifica, te rog!