O masina a parcurs o distanta in 3 zile astfel:in prima zi a parcurs  \frac{7}{20} din drum,a doua zi a parcurs  \frac{1}{5} din distanta ramasa,iar a treia zi a parcurs restul de 624 km.
a)Cati km are intreaga distanta?
b) Cati km a parcurs a doua zi?

2

Răspunsuri

2014-07-22T18:51:48+03:00
4x/5=624
x=780 in a doua si a treia zi
780 reprezinta 13/20 adica a doua zi
13y/20=780
y=1200 km tot drumul



1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T18:53:03+03:00
X=distanta
 \frac{7}{20}*x= Prima zi
 \frac{13}{20}*x* \frac{1}{5}= \frac{13}{100}*x     =A DOUA ZI
A treia zi = restul de 624 km
x-(\frac{7x}{20}+ \frac{13x}{100})=x-(\frac{35x+13}{100})x- \frac{48x}{100}= \frac{52x}{100}
 \frac{52x}{100}=624
x= \frac{624*100}{52}=1200 km

Prima zi = \frac{7}{20}*1200= \frac{1200}{20}*7=60*7=420
1200-420=780.
 \frac{1}{5}*780=780:5=156 (a doua zi)

4 5 4