Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T18:44:40+03:00
In jurnal notezi ceea ce te-a impresionat sau ti-a retinut atentia sau pur si simplu intamplarile obisnuite ale unei zile.
Povesteste deci ce-ai facut, aflat, auzit, inteles sau gandit intr-o zi si asa vei avea compunerea sub forma unei pagini de jurnal.
Mult succes!
2014-07-22T19:02:27+03:00
In jurnal eu imi scriu intamplarile pe care le-am retinut foarte repede.Pe scurt,fa o compunere despre viata sau despre intamplarile frumoase.Sper ca ti-am fost de ajutor!