Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T18:17:37+03:00
CuSO4-sulfat de cupru (am in caiet) 
H20-apa (nu stiu ce e cu 5)
poate Cu2SO4
nu, Cupru are valenta 2 la fel si SO4
este corect sulfat de cupru
Este vorba de sulfatul de cupru hidratat, deci este un cristalohidrat. 1 mol de CuSO4*5H2O inseamna 1 mol de CuSO4 hidratat cu 5 moli de apa. Cu semnul "*" am notat inmultirea. Citeste in bibliografie despre cristalohidrati.
;)
  • Utilizator Brainly
2014-07-22T18:33:04+03:00