Buna am si eu o problema...
Am de scris citate romanesti despre jocuri/joaca...
Si nu gasesc niciun site cu citate ROMANESTI !
Am gasit doar unul la Garagiale, unul la Slavici si unul la Ghica...
Deci daca stiti vreun site sau imi puteti da 2-3 exemple v-as ramane recunascatoare
Merci !

2

Răspunsuri

2014-07-22T18:00:18+03:00
1)Cine nu ştie a juca, n-are treabă cu munca. Ioan Slavici

2)Nu învăţ regulile jocului. Cred că nu l-aş mai putea juca. Mircea Eliade

3)Jocul e joc şi norocul noroc... Ion Luca Caragiale

4)Copilul râde: înţelepciunea şi iubirea mea e jocul; tânărul cântă: jocul şi înţelepciunea mea e iubirea;bătrânul râde: iubirea şi jocul meu e înţelpciunea . Lucian Blaga
cel de Caragiale si Slavici le am dar sunt super bune si celelalte meeeerrrsiiii muuult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T18:02:00+03:00
"Jocul e joc şi norocul noroc..." Ion Luca Caragiale 

"Nu învăţ regulile jocului. Cred că nu l-aş mai putea juca" Mircea Eliade

"Cine nu ştie a juca, n-are treabă cu munca." 
Ioan Slavici

Natura joaca din ce in ce mai convingator rolul batrânului rege Lear.   Vasile Ghica


Poezia e un mod ceremonial, ineficient de a comunica irationalul, este forma goala a activitatii intelectuale. Ca sa se faca intelesi, poetii se joaca, facând ca si nebunii, gestul comunicarii fara sa comunice, in fond, nimic, decât nevoia fundamentala a sufletului uman de a prinde sensul lumii.      George Cãlinescu


"Copilul râde: înţelepciunea şi iubirea mea e jocul; tânărul cântă: jocul şi înţelepciunea mea e iubirea;bătrânul râde: iubirea şi jocul meu e înţelpciunea"  Lucian Blaga