Răspunsuri

2014-07-22T17:04:55+03:00
Mingea+bita=1$ si 10 centi
bita costa 1 dolar si 5 centi
Rs mingea costa 5 centi

ups
atunci numai bata ar costa 1$ si 10 centi
;)
:d mam grabit
stiu cum e ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T17:08:24+03:00
1m+1b= 1$  10c

b-1$=m  inlocuim in suma

b- 1$ +b= 1$ 10c

2b -1$=1$ 10c

2b= 1$ 10c +1$

2b=2$ 10c  |:2

b=1$ 5c  o bata costa 1 dolar si 5c

m= b-1$= 1$ 5c -1$=5c

m=5c  o minge costa 5c 
ti-a placut ? :D
da ;) :))
vrei una grea ? :D
ia sa vedem ;)
iti dau si multe puncte pentru :D