Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T16:34:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A=36π

A=πR²

πR²=36π

R²=36   =>R=6

Lc=2πR= 2*6π= 12π
4 4 4
2014-07-22T16:47:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A=πR²=36πcm
Rezulta ca
R²=36  deci =R=6

Lc=2πR= 2*6π= 12πcm