Si inca o intrebare si va multumesc din toata inima . ce valori semantice au sufixele -ita,-(i)oara, -isoara in urmatoarele exemple: actrita, pernita, furculita, lamaita, lacramioara, surioara, scortisoara?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T16:28:02+03:00
Sunt sufixe diminutivale si arata micsorarea
2 3 2
2014-07-22T20:12:49+03:00
Aceste sufixe formeaza diminutivalul substantivelor.Mai exact arata micsorarea unui obiect sau alintul catre o persoana
1 5 1