Precizeaza valoarea morfologica si functia sintactica a cuvintelor subliniate in text :"le";"muzicala"
"Se pare ca norocul LE-a suras de la inceput.."
"Si-au inceput activitatea MUZICALA inca de la 9 ani.."

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T15:30:17+03:00
Le= pronume personal f.s de complement indirect (cui?)
muzicala= adjectiv propriu-zis f.s de atribut adjectival (care?)

2014-07-22T15:31:07+03:00
Le=pronume personal, complement indirect in dativ

muzicala=adjectiv propriu-zis, atribut adjectival
2 3 2