Puteti sa imi faceti si mie o compunere in care imi invid invatatoarea la ziua mea??
sa fie de vreo 15-15 randuri!!

2
treci a V-a ????????????????????????
imi faci compunere sau nu??
da o sa fac
multumesc!! dar hai mai repedee! <#
paiiiiiii sa termin ce am apoi o fac daca treci a v-a e bn.daca deja ai facut-o..............................................

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T15:05:58+03:00
Draga domilor si doamnelor va invit cu ocazia zilei mele de nastere pe data de.....(data de nastere)sa o sarbatorim impreuna pt ca doar o data pe an facem acesata varsta.V-a fii: muzica,mancare si voie buna.Iar daca vreti vom face o excursie(unde vrei tu)iar dupa ce v-om pleca n-e indreptam spre casa pt ca urmeaza degustarea tortului.
                                                                           
Va astept cu mult drag
MAI MULT NU AI CE SA SCRII CA PANA LA URMA ESTE O INVITATIE,NU UN REZUMAT
1 5 1
2014-07-22T16:43:08+03:00


Draga doamna invatatoare,

Cu ocazia zilei mele de nastere va invit  sa facem o excursie sau mergem la un film sau la un muzeu.Dumneavoastra alegeti.

Apoi mergem la restauranul (cu tarica) apoi la cofetaria ( cu tarica)

2 4 2