Fanica a pierdut numarul de telefon al prietenului sau.El isi mai aminteste ca era de forma 072142***7 si ca trei dintre cifrele sale erau,de la stanga spre dreapta,numere consecutive in ordine descrescatoare.Care este probalitatea ca Fanica sa formeze din prima incercare numarul de telefon al prietenului sau?

2
prblema e simpla.cele 3 nr sunt:987;876;765;654;543;432;321;210.si unu de preg. poate sa rezolve asta

Răspunsuri

2014-07-22T14:50:48+03:00
Sunt mai multe raspunsuri : 987 ; 876 ; 765 ; 543 ; 432 ; 210 :D sper ca te-am ajutat!
Multumit? :D
Da!Multumesc!
Cu multa placere! :*
ce zice +Mddii e corect dar ne intreaba probabilitatea . P(A)= 1/6 --- si este eveniment nesigur
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T15:31:53+03:00

numarul de telfon este 0721423457
nu este bun pt ca zice intrebarea ca numerele sunt descrescatoare ;)
Ai dreptate...Deci ar venii 0721425437
Posibil :D Dar nu ai raspunsul la sfarsitul cartii? Sa fii mai sigura.
Nu,nu le am
Aaa...ok