Dintr-o clasa de 24 elevi, 6 au primit nota 7 la ultima lucrare srisa.Cat la suta din elevi au primit aceasta nota?

2
25 %
cum ai facut
regula de 3 simpla: daca 100%.........24elevi x%...............6 elevi atunci rezulta: x%=100%*6/24 se fac , calculele si rezulta x=25%

Răspunsuri

2014-07-22T14:41:00+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T14:41:28+03:00
24 elevi............100%
6....................x%

x=6*100/24
x=600/24
x=25%
3 4 3