Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T14:01:28+03:00
Fie notele t,x,y,z
t,x,y,z- consecutive si impare
t+x+y+z=n
3n=72->n=24
t+x+y+z=24
Singura varianta este :
3+5+7+9=24

1 5 1
2014-07-22T14:21:43+03:00
2k+1-prima nota
2k+3-a doua nota
2k+5-a treia nota
2k+7-a patra nota

2k+1+2k+3+2k+5+2k+7+ 2(2k+1+2k+3+2k+5+2k+7)=72

8k+16+2(8k+16)=72

8k+16+16k+32=72
24k+48=72
24k=72-48
24k=24
k=1

2*1+1=3-prima nota
2*1+3=5-a2a nota
2*1+5=7-a3a nota
2*1+7=9-a4a nota