Aflaţi nr necunoscut

AJUTOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a:5=10 . rest 2;

x:6=9 . rest 4;

y:7=10 . rest 6 ;

z:8=9 . rest 3 ;

2
Ajutor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ce e cu poza ?
Nu ştiu
Este Violetta
a=52; x=58; y=76; z=75

Răspunsuri

2014-07-22T13:49:33+03:00

a:5=10 . rest 2;
a=52
x:6=9   . rest 4;
x=58
y:7=10  . rest 6 ;
x=76
z:8=9    . rest 3 ;
x=75
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T14:03:41+03:00
A:5=10 r2
deci a= 5x10 +2=52
x:6=9 r4
x=9x6+4 =58
y:7=10 r 6
y=10x7+6=76
z:8=9 r 3
z=9x8+3=75
1 5 1