Răspunsuri

2014-07-22T15:05:31+03:00

Insula misterioasa reprezinta un loc necunoscut care pote fi plin de primejdii. Ea este foarte departe d tarm si nu trec vapoare pe langa ea .pe insula se pot afla canibali indieni sua piratii . pe ea isi ascund piratii comorile.nimeni nu stie de existenta insulei inafara de pirati .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T15:06:06+03:00
Insula misterioasă (în franceza: L'Île mystérieuse) este un roman de Jules Verne, reprezentând o continuare a cărților Douăzeci de mii de leghe sub mări (din care apare căpitanul Nemo) și Copiii căpitanului Grant (de unde apare Ayrton). Opera a fost publicată pentru prima dată în foileton în Magasin d'Éducation et de Récréation între 1 ianuarie 1874 și 15 decembrie 1875, apoi în volum pe 22 noiembrie 1875[1].Romanul a fost un succes imediat, în timpul vieții autorului fiind vândut în peste 44.000 de exemplare[2]
titlul lecturii Insula Misterioasa de jules verne este foarte sugestiv, aflat in srtansa legatura cu intreg continutul
in primul rand in sens propriu titlul este format dintrun substantiv comun si unul propriu ce denumesc o insula misterioasa respectiv o forma de impartire a textului
Va Multumesc tuturor! :*