Răspunsuri

2014-07-22T12:45:31+03:00
V-am spus sa stati cuminti (p.personal)
V-ati facut niste obraznici(reflexiv)
Ti-e atat de rau? (reflexiv)
Pune-ti haina pe tine(personal)
Imi scriu tema (personal)
Imi repet mereu acelasi lucru(reflexiv)
Ne-a certat degeaba(personal)
Ne este teama de ce va urma(reflexiv)
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T12:47:41+03:00
Voi v-ati facut un club de lectura -pron.reflexiv

ei v-au lucrat exercitiile -pron.personal

tie iti pare rau pentru greseala facuta -pron.reflexiv

el iti va explica problema de geometrie-pron personal

mie imi place sa ne plimbam prin parc -pron reflexiv

el imi este de foarte mare ajutor-pron. personal

noua ne place sa ne jucam jocuri interesante-pron reflexiv

ei ne ajuta sa lucram proiectul la biologie -pron personal
1 5 1