Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-07-22T12:35:24+03:00
Nu este nici o diferenta depinde ce metoda alegi ,ti-e mai usor  asa ne-a zis si noua la scoala
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T12:40:27+03:00
Practic nu este nici o diferență, En voulez -vous SAU Voulez-vous sunt identice ( la fel ) , numai că primul cuvânt este mai complexat ,  iar cel de al 2-lea este mai prescurtat pentru a fi utilizat mai ușor la îndemâna eleviilor! 
Sper că te-am ajutat !

2 5 2