Suma a trei numere este 220. Dacă scădemal treilea număr sin suma primelor doua, obținem 44. Dacă scădem primul număr din suma ultimelor doua, obținem 102. Determinați cele trei numere

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T11:50:16+03:00
A+b+c=220
a+b-c=44 => c+44=a+b =>  (c+44)+c=220 => 2c=176 => c=88
b+c-a=102 => a+102=b+c => a+(a+102)=220 =>2a=118 =>a=59

59+b+88=220 => b=220-59-88
b=73
22 4 22
2014-07-22T11:55:09+03:00
A+b+c=220
a+b-c=44 => a+b=44+c
b+c-a=102 
 
44+c+c=220 => 44+2c=220 => 2c=220-44 =>2c=176 => c=88
 a+b=88+44 =>a+b=132           a+b=132        
                      b+88-a=102        b-a=24 => 2b=156=> b=78
a+b=122
a=132-78
a= 54
a+b+c=88+73+54=220
        
9 4 9