Răspunsuri

2014-07-22T11:20:11+03:00
Iarna pe ulita este pastel,specia a genului liric.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T11:21:04+03:00
• Se incadreaza la genul liric (structura versificata, prezenta elementelor de prozodie : rima, ritmul etc., prezenta expresivitatii realizate cu ajutorul imaginilor artistice si al figurilor de stil, punctuatia dobandeste valori stilistice) :) .
3 4 3