Suma a trei numere este 695. Diferita dintre primul număr si al doilea este de 256 , iar diferența dintre primul si al treilea este de 192 . Aflați cele trei numere

2
te rog sa verifici daca 695 256 si 192 sunt corecte ca da in neregula...
Da așa scrie
ok

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T11:10:20+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=695
a-b=256⇒a=b+256
a-c=192⇒a=c+192
b+256-192=c⇒c-b=256-192⇒c=+64

b+256+b+64=695
3b+320=695⇒3b=375
b=375:3=125
a=125+256=381
c=125+64=189

27 4 27
2014-07-22T11:24:32+03:00

a-b=256 => b=a-256
a-c=192 => c=a-192

a+b+c=695
a+(a-256)+(a-192)=695
3a=695+256+192=1143
a=381
=>b=381-256=125
c=381-192=189


11 4 11