Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-22T10:53:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fulgii personificati care intr-un dans de "fluturi albi"
inprastie fiori de ghiata-personificare
pe ai tarii umeri dalbi-personificare-tara fiind personificata ca o  doamna cu umeri albi
o perdea groasa de nea-personificare
roi de fluturi care danseaza in aer personificare\
cumplita iarna epitet personificator si imagine vizuala
fulgii zbor -personificare
umeri dalbi epitet cromatic(arata culoarea)
troiene calatoare epitet personificator
fiori de ghiata-personificare
iarna cerne-personificare
fulgii plutesc in aer ca un roi de fluturi albi-comparatie
repetitia verbului ninge si a adverbului iara
mandra tara epitet personificator aflat in inversiune
se inbraca-personificare
cu o zale  argintie hiperbola
zale argintie-epitet cromatic
soarle rotund si palid epitet personificator aflat intr-o enumeratie
se prevede printre nori ca un vis de tinerete-comparatie
tot e alb pe camp, pe dealuri,impregiur,in departare
ca fantasme albe"-compartie
calbuci albi-epitet cromatic
fara urma, fara drum,pe intinderea pustie-enumeratie
ocenul de ninsoare -metafora
sanie usoara-epitet
clinchete de zurgalai-imagine auditiva
Sper ca te-am ajutat!




89 4 89
2014-07-22T11:30:53+03:00
Figurile de stil di poezia Iarna descriu antimpul in care se defasoara actiunea ,sunt descriptive
40 3 40