Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T10:36:12+03:00
Poezia se numeste Hora Unirii pentru ca versurile ei prezinta unul dintre cele mai importante momente isorice ale tarii noastre. Atunci cand s-au unit principatele locuitorii acesora au facut un gest simbolic,dansand hora in semn de prietenie intre regiunile vecine.
  • Utilizator Brainly
2014-07-22T10:57:12+03:00
Poezia se numeste Hora Unirii pentru a ne prezenta mmomente isorice din tara noastra.
4 4 4