Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-22T09:57:33+03:00
Definitie:Genul epic cuprinde totalitatea creatiilor epice,adica opere literale in care autorul isi exprima direct sentimentele prin povestirea unor fapte,a unor intamplari si prin intermediul personajelor
 TRASATURI
               -are personaje,are actiune 
               -modul de expunere este naratiunea
               -genul epic poate fi in:proza,versuri
specii literale:,,Greuceanu,,
                   ,,Praslea cel voinic si merele de aur,,
balade culte,poezii populare:,,Toma Alimos,,
                                         ,,Pasa Hassan,,
                                         ,,miorita,,
                                         ,,Monastirea Argesului,,
sau daca vrei schite:,,D-l Goe-vizita
                                                 GENUL LIRIC 
Cuprinde operele in care sunt exprimate direct:ganduri,idei, sentimente
-modul de expunere este:monologul
-sunt folosite:figuri de stil,imagini artistice
iar la specii literale:pasteluri,ode

2 5 2
2014-07-22T10:14:28+03:00
Genul epic este genul literar in care autorul isi  exprima sentimentele in mod indirect prin intermediul personajelor,naratorului si actiunii.
specii:
-basmul
-nuvela
-fabula
-romanul
-schita
Genul liric este genul literar in care autorul isi exprima sentimentele in md direct prin intermediul figurilor de stil,imaginilor artistice si eului liric.
specii:
-doina
-imnul
-oda
-pastelul

Caracteristicile se desprind din definitie