Răspunsuri

2014-07-21T23:34:19+03:00
Lutheranismul este o teologie scrisa de Martin Luther.
Miltumesc!!
luteranismul este o doctrina inventata de Martin Lutar
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T23:40:34+03:00
Lutheranismul. A fost inițiat de Martin Luther, teolog german care in 1517 octombrie a afișat pe ușa catedralei din Wittemberg “cele 95 de teze împotriva indulgentelor  prin care critica practică vânzării indulgențelor și propunea măsuri pentru , refacerea încrederii oamenilor in Biserică. Papa i-a cerut sa retragă cele afirmate și pentru că a refuzat, Luther a fost excomunicat in 1521. S-a retras în castelul Wartburg unde a tradus Biblia in limba germană.