Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-21T23:07:33+03:00
(x-4)² = 4/9

(x-4)² -4/9=0

[(x-4)+2/3][(x-4)-2/3]=0

x-4+2/3=0       ∧   x-4- 2/3=0     aducem la acelasi numitor in fiecare caz

3x-12+2=0      ∧  3x -12-2=0
3x-10=0                3x-14=0
3x=10                      3x=14
x= 10/3                     x= 14/3
1 5 1
2014-07-21T23:17:26+03:00
(x-4)²=a²-2ab+b²=x²-8x+16=0,4 
x²-8x+16=0,4
x²-8x+15,6=0
Δ=64-62.4=1.6
x1,2=8+-√1.6/2
x1=8+√1.6/2
x2=8-√1.6/2